کد خبر: ۱۱۰۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 29 April 2023

 اختصاصی هما خوزستان 

مینا فراز

قطار هیئت دولت روز پنجشنبه به خوزستان رسید برخی از وزرای کشور به همراه رئیس جمهور در قالب هیاتی در دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری به استان خوزستان سفر کردند حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند ابتدا در جمع خانواده های شهدا قرار گرفتند رئیس جمهور حامل سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده‌های شهدا بود.

مردم خوزستان چشم امیدشان برای حل مشکلات به دولتی ها بود. در استقبال با شکوه و سخنرانی رئیس جمهور با مردم اهواز قاب زیبایی از اتحاد اقوام و همبستگی ولایت مداری به تصویر کشیده شد.

۳۰ میز خدمت دستگاه‌های اجرایی خوزستان در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برای دریافت پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردم، از صبح چهارشنبه تا روز جمعه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ در نقاط مختلف اهواز برپا شد.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، خط تولید کاغذ مقوا در دزفول، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه گاز هویزه و دیدار با مردم اندیمشک و شادگان از جمله برنامه‌های سفر رییسی به خوزستان بود.

از دیگر برنامه‌های سفر دوم هیات دولت به خوزستان، عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی، افتتاح تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب شوشتر با ظرفیت تأمین ۲۵ هزار مترمکعب و ۸۷ هزار میلیارد ریال پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بودند.

بسیاری از مردم توانستند مستقیم با رئیس جمهور صحبت کنند و درد ودل و مشکلات خود را به گوش او برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار